top of page

אפילו מלאכים נושאים סכינים . המלאכים אמיתיים

אפילו מלאכים לסחוב מלאכים סכינים הם אמיתיים אפילו מלאכים נושאים מלאכים סכינים הם אמיתיים:

פרק 1 מלאכים יכולים להיחשב לרעים למדי לפעמים, אחרי הכל, הם לוחמים רוחניים. . הבנתי את זה כשהייתי מבוגר יותר כשהייתי צעיר חשבתי, מהסיפורים בבית הספר הקתולי שכל המלאכים היכן כל האור הטהור. אני התחלתי את כל המלאכים להיות יפים ולבושים בלבן, עם שיער זהוב ארוך, מעוטר בכתרים פרח וחיוכים רכים, עיניים רגועות. קראתי את תפילת המלאך שלי כל לילה לפני השינה, שומר המלאך השומר היקר, למי האהבה של האלים מתחייבת אותי כאן, אי פעם הלילה הזה לצדי, לאור, לשמור, ולשלוט ולהדריך. על הקיר שלי הייתה היצירה האומנותית המפורסמת של המלאך השומר, המספקת מעבר בטוח לשני ילדים צעירים לאורך גשר קטן ורעוע, ליד המים. המלאך הזה מתאים לתיאור הטיפוסי. של המלאך היפה המושלם לא עד שנוכחתי באקדמיה העברית לLubuvitch, והשתתפתי בשיעורים בתרגום הברית הישנה מעברית לאנגלית האם הבנתי את מאות ההפניות למלאכים האלוהים. רבים מן הסיפורים הסבירו כיצד הם נפלו, אשר המרה על אלוהים בצורה כלשהי או צורת. רבים מהם מזכירים שהם יותר כמו לוחמים רוחניים שעובדים ליד אלוהים., חיילים של אנרגיית אלוהית טהורה, שיכולה להיות אינטנסיבית לממלכה האנושית

. זה שהגיע אליי, היה מפחיד . דוחה כהה וקרה להדהים יותר כמו הלוחמים הרוחניים. שלמדתי עליהם מאוחר יותר . למלאך הזה היה סכין היא הייתה מאוד נוצצת וחדה. גלימה שחורה, כנפיים ענקיות ואפלות, של corse היה חשוך בחדרי בלילה, אבל כן זה היה מלאך אפל, מי אמר לי אם אי פעם לשקר אני אהרוג אותך!. בצורה משכנעת הייתי מבוהל ישר ובדרך הישר והצר. אני מבין כעת מאוחר יותר, שטקטיקות הפחד הן השיטה1 משמשת לשליטה על בני אדם, נקודה.

אתה לא יכול לצפות כי כל האור בחיים הוא לבוש בצורה זו, או שכל דבר אפל opposingly לאחר מכן יהיה חשוך נראה ככזה. די contraire, הרבה פעמים האפלה מובילה אותנו לאור ויזה להיפך. הדבר שצריך לזכור הוא שזהו הטיול הייחודי שלך, ולהיות מאושר מזה. לאסוף את הבריאות והאושר שלך ולכבוש את מישור המציאות הוירטואלית של הקיום, ממלכת הרוח כולה לעזרתך. כל עוד אתה מאמין בו, אין דבר המפריד בינך לבין גורלו של השפע.

. הודעה פשוטה . אמת פשוטה, למקרה שלא ידעת . ובאהבה רבה ובכבוד רב להלן קישור למאמר המתאר מלאכים על Chabad.org https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/692875/jewish/What-Are-Angels.htm

19 views0 comments

Comments


bottom of page